Info om lilla mig

Jag heter Alexandra och är 14 år, fyller 15 i Augusti wiie längtar tills jag får moppe!
Är lite halvgalen av mig och älskar att vara spontan!
Men jag gillar också att planera allt in i minsta detalj, tycker det känns skönt när allt är planerat och fixat!
Jag har testat nästan alla sporter som går att testa, förutom typ handboll och innebandy.
Tröttnar väldigt snabbt och vill testa på nya saker hela tiden!
Just nu går jag i fotboll i världens bästa lag på en ö som heter donsö och så gymmar jag på mitt gym här i närheten 4-5 gånger i veckan!
På vardagarna brukar jag vara med kompisar, plugga, shoppa och fixa med bloggen!
Ja det var väl det mesta som finns att veta om mig, kommentera om det är nåt mer ni vill veta!
Nu säger jag iallafall godnatt för nu ska jag lägga mig, vi hörs imon.

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

så fin du är! :)

hittar ni på idag då?

kram på er!

2012-02-25 @ 12:37:55
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0