facts

Vad heter du: Alexandra
Ålder: 14,5!
Vad gör du: Kollar på tv
Vad längtar du till: SOMMAREN!! Och sommarlovet!
Vad händer i helgen: Massa kul! 
Vad har du på dig:
Träningskläder hehe, ska snart duscha..
Favoritöl: Dricker inte alkohol!
Vad blir du glad av: Kompisar, roliga planer, att träna, massor!
Vad blir du ledsen av: Idioter och folk som sviker en..
Vad ska du göra idag: Blogg-jobba och duscha
Favoritsnabbmatställe: Asså jag hatar verkligen snabb mats ställen, men om jag måste så på nån pizzeria typ. Har ingen favorit
Vilken låt lyssnar du på nu: Lyssnar inte på nån just nu, lyssnade senast på Ulriks Munthers låt Soldiers(stolt kullavikare) 
Vad dansar du till: Allt haha! Bara det inte är nån balad typ
Bästa Hang-outet: Fattar inte haha?
Nått någon inte vet om dig: Det är mycket nån inte vet om mig hihi.. Men en grej är att jag inte gillar att vara med 2 kompisar som inte känner varandra
Har du varit gravid någon gång: Haha nej!

När var du senast tillsammans med någon: I somras

Är du oskuld: Japp

När förlorade du oskulden: Har inte förlorat den än

HUR

Svarar du i telefonen: Hallå
Gör du när du är kär i fel person: Försöker att inte tänka på han, men det slutar oftast i att jag blir jätte kär i han haha! 
Tycker du om gul-bil-leken: Sjukt tråkigt haha, får alltid en jätte hård smäll på armen
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Nada, rensade den igår
Mycket är klockan: 20:53
Hur många kontakter har du på msn: typ 500 kanske
Spenderar du en regnig dag bäst: Datorn, frukt eller glass och en mysig filt!

 

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Clara, Okej men va ska jag ta för bild på dig? Lägg upp i gruppen :)
Pratar du med på msn just nu? Har inte använt msn på 4 år..
Ringde dig senast?
Mamma
Pussade dig senast? Haha det tänker jag inte säga!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Många.. Haha nä ingen speciell just nu!
Ska du träffa imorgon? Tror det blir Lovisa, annars dom i klassen!
Sov du med senast? Claris
Festade du med senast? Haha massa!
Vem fick du senast sms av? Lovisa

 

 

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
Ja såklart!
Gråtit en hel natt: Haha aa, tills jag somnat
Druckit så du spytt: Nepp har aldrig druckit
Åkt vattenskidor: Aa!
Åkt rullstol: Nej
Gjort en bakåtkullerbytta: Haha jaa!
Köpt lösgodis för över 50 kr: Eeh aa, många gånger..
Haft träningsvärk: Typ hela mitt liv så, ah!
Önskat att du var det andra könet: Ja
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Haha aa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0