Förhäxad

Ja dels är jag förhäxad vid tv:n haha, men det va inte de jag menade med rubriken!
Dom senaste dagarna så har jag börjat kolla på förhäxad igen, älskade det programmet när jag va yngre!
Tycker iallafall att det är en sjukt bra serie, hade typ som tradition att kolla på det när jag va sjuk fast sen slutade det gå så då gick det inte så bra.
Mår bättre idag och är nästan helt säker på att jag ska till skolan imon, jag är nästan tvungen att gå för vi ska laga varsin rätt imon och då måste jag vara med för jag vet inte när annars jag ska göra det!
Blir så himla deppig när det är så sjukt fint väder just när jag är sjuk, vill bara gå ner till hamnen och åka båt eller nåt!
Aja ska nog ta en liten promenad eller nåt idag så jag får lite luft, tror de kan vara bra för mig.
Sen idag ska jag duscha och tvätta håret som jag inte har orkat så nu känner jag mig jätte ofräsch, så de ska fixas!
Annars händer inte så mycket idag, ska försöka vila så att jag blir frisk.


Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

älskar förhäxad,kollade på de idag. Sjukt bra är de :D

kramis♥

2012-03-22 @ 11:26:54
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0