Friiidaayy!!

Haha såg nu att jag ser jätte trött ut på första bilden, whops!
Nu ligger jag i soffan och äter exotik snacks med lite vatten till.
Senare kanske Clara kommer en liten snabbis innan jag ska antingen ta bussen eller åka med pappa till saltholmen för vi ska på släktkalas idag på donsö för mina 2 kusiner Vincent och Nathaneal!
Så mamma och Nathalie kommer med båten efter oss för Nathalie har ridning till 5 och båten går halv 5, så ah.
Vid typ 8 tror jag det är slut så då drar jag ut, vet inte vilka jag ska vara med men jag smsar la nån under dan!
Ska fixa tidsinställda inlägg nu till helgen för jag vet att när jag är på donsö så blir det inte jätte bra bloggning direkt..
Har vart en väldigt rolig dag i skolan idag, tyckte den va rätt kul igår också?
Haha fast den roligaste dagen var i tisdags, asså shit va mycket jag skrattade den dan!
Speciellt på idrotten när vi skulle ner till havet och gå igenom allemans rätten och de, har så jävla sjuka klasskompisar!!
En kille sprang ut på ängen och typ skrek så dom andra killarna började jaga han med grus och kastade på han haha, såg sjukt kul ut i vilket fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0