Halleluja moment

Är på gymmet nu, har vart här i 30 minuter typ med Clara!
Innan gick vi till billhels och så köpte jag nötter och sånt, är beeroende!
Vi är la här i en timma till typ, sen drar vi hem och äter.
Sprang 12 minuter idag också fast den här gången på 9.5-9.7, ökade tempot sen efter en liten stund fast jag kände ingen skillnad på 9.1 och 9.7 typ.
Ska nog göra det till en vana, måste ju träna kondition!
Sprang klart för typ 7 minuter sen och jag svettas fortfarande i pannan och framför allt på halsen fastän jag inte är så varm och bara sitter ner!
Haha typ eftersvettas ett tag, fast de är ju bra för det visar ju att jag bränner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0