Mitt godis <3

Kände mig såpass bra att jag tvingade med nathalie till affären för att köpa casheuw nötter med yoghurt omkring, typ de enda jag kan äta och det är sååååå gott!
Men påvägen hem kände jag att jag blev skit hungrig och som att magen var typ helt tom, har inte känt den känslan på ett tag så det måste betyda att jag håller på att bli frisk!
För det brukar alltid kännas som att min mage är tom när jag slutar sent och då blir jag jätte hungrig, asså shit va efterblivet allt de här låter.
I vilket fall jag är hungrig och innan jag ska börja äta mina nötter så ska jag fixa 2 baguetter, satte precis på ugnen så snart ska dom in.
Och jag ska göra ett inlägg om mina bästa kompisar, har fått frågan 2 gånger nu men jag har bara inte vart i närheten av en data på ett tag!
Sen va de nån mer fråga som jag också ska svara på, så don't worry!


Kommentarer
Postat av: IzabellaEriksson

Hej!

Allt bra?:)

Kika gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker:)

Kram

2012-03-22 @ 18:35:46
URL: http://iizabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: -----

låter lite konstigt men jag tycker du är asssss snygg

2012-03-22 @ 19:17:06
Postat av: Lars

När kommer det inlägget? Tjaao

2012-03-22 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0