Morgonpigg!

Vaknade precis nu, lite irriterande att vakna så tidigt men aja.
Gick och la mig typ halv 11-11 igår så det kan nog bero på det!
Kände inte för att blogga igår, va ändå med Clara hela dan och det hände inget speciellt så jag bangade.
Juste för er som undrar vilka skor de va jag hade köpt så var det ett par Jeffrey Campbell som jag har velat ha typ huur länge som helst!
Asså tänkt dom i sommar, negerbruna ben och en fin tunika och så dom skorna, iih!
Om en timma ska jag börja dammsuga rummet för sen halv 11 drar jag till saltholmen och ska möta upp världens bästa lag och så ska vi spela match!
Vet inte vart vi ska spela faktiskt, vet bara att det är borta match.
Sen ska jag troligtvis direkt till donsö för jag ska sova hos mina kusiner ikväll, men jag får se om jag sticker hem imellan och duschar och så!
Klickade även hem lite fler grejer igår, kan lägga upp bild på det när dom kommer!


Kommentarer
Postat av: Nattiiz

Frågestund på bloggen! :)



http://browneyedbitch.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

2012-03-17 @ 11:21:25
URL: http://browneyedbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0