Söndag

Ja då va denna helgen över, men snart kommer nästa som kommer bli fullpackad med grymma kompisar!
Har haft en jätte rolig helg, även om inte nån av kvällarna blev som vi planerade haha!
Ska göra ett inlägg imon eller på tisdag om i helgen, kanske inte hinner imon för jag måste plugga till mitt fysik prov på tisdag.
Har gjort mig iordning och sånt nu, ligger i sängen och håller på med mobilen.
Shit vilken helg asså och som toppen över I:et så får jag en moppe, det har fortfarande inte riktigt sjunkit in!
Men jag kommer få vänta 5 månader innan jag kan köra omkring på den och sånt, fast jag kommer knappt vara hemma under sommarlovet så det kommer kännas som typ 2,5 månad.
Så den tiden kan jag vänta för Filippa får moppe nu i veckan förhoppningsvis och sen i maj får Clara!
Haha vill bara ta moppen och köra runt i hela kullavik typ, men det är bara att vänta.
Säger godnatt nu så får ni ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0