Fotbollsträning!

Nu har jag precis tränat fotboll, det va skit kul fast jag var inte direkt på topp idag haha!
Vi skulle egentligen ta en båt som gick för 5 minuter sen men vi bestämde oss för att gå till bowlingen istället och värma oss och ta en pommes innan vi åkte hem, så vi tar nästa båt vid halv 8 istället.
Idag fick jag faktiskt köpt en tröja, valde att köpa den istället för örhänget på Fiorucci för jag behövde en ny tunika.
Så ikväll hänger vi en liten stund på donsö, sen drar vi hem och blogg-jobbar lite innan vi sätter på en film och myser med frukt!


Kommentarer
Postat av: BigB

kollar du på bigbrother? klicka in på min blogg isåfall:)

2012-02-25 @ 19:16:30
URL: http://bigggbrother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0