Friidaay!

Sitter i bamba nu med friendsen, det gick faktiskt riktigt bra på hemkunskapen!
Fast läraren hade lämnat tillbaka boken med receptet i så jag visste inte hur jag skulle tillaga den för de va något jätte komplicerat, så jag fick göra typ kyckling gryta eller nåt.
Men läraren gick och smakade på min sås och hon tyckte den va skit god, så det gick nog rätt så bra!
Fast jag bara chansade typ och hällde i lite haha!
Vet inte riktigt hur det blir i helgen, allt är inte riktigt planerat än men jag säger till när jag vet hur allt blir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gjorde aldrig inlägget!:(

2012-03-23 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0