Ingen ork

Har inte haft nån ork att blogga idag, plus att det händer inte så mycket när man är sjuk så har inte sett någon anledning till att blogga.
Har iallafall underhållit mig själv genom att klippa lite i 2 tröjor, nitat en jeans skjorta, slitit ett par shorts och klippt av dom och nu håller jag på och nitar ett par höga shorts jag hade på scoutlägret i somras heela tiden som jag har glömt av!
Tror inte jag använde dom så mycket i somras för dom va inte så snygga på, men jag provade dom idag och då va dom rå snygga och passade perfekt!
Dom kommer bli så jävla coola när jag är klara med dom, kan lägga upp bilder på alla kläder jag pimpade nån annan dag.
Har precis ätit hamburgare till middag nu och ska sätta mig framför tv:n som vanligt och kolla på något tråkigt program som jag har gjort hela dan.
Hoppas verkligen jag kommer tillbaka till skolan den här veckan, orkar inte vara hemma längre för det är så sjukt tråkigt att vara sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0