Let's go!

Nu kör jag igång igen och ska börja blogga!
Har typ kämpat emot jätte länge nu att jag inte ska öppna blogg appen på mobilen för jag lägger ner så sjukt mycket tid på bloggen och känner att det är bättre att lägga ner den tiden på att träna eller plugga!
Men nu kör jag igång igen, tänker inte hålla på och kommentera massa bloggar och sånt för att få fler läsare utan dom som vill läsa min blogg får hitta till den!
En grej till också, ni får INTE kopiera mina tips eller något jag lägger upp.
Texten och bilderna är mina och det är jätte irriterande när folk kopierar mina tips..

Ligger iallafall och kollar på Elsas värld nu, har missat typ 6 avsnitt som jag ska ta igen.
Idag tidigare var jag på min första konfaträff, missade förra nämligen hehe..
Idag skulle jag vart med Clara egentligen men hon kunde inte så jag ska nog till Lovisa senare.
Har ju studiedag imon förresten, wiiho!
Då ska jag träna och slappa hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0