Tv-tönt

Sitter fastklistrad framför tv:n och kollar på peak season, helt okej program som handlar om typ galna snowboard åkare och har liten mycket drama i sig som The Hills eller The City.
Är faktiskt sjukt likt bara det att dom är i fjället och åker snowboard istället för på stranden.
Blev så sjukt sugen på popcorn nu så jag ska nog göra mig en påse om jag orkar!
Önskar att jag hade massa jordgubbar och sånt hemma så jag kunde göra fruktsallad eller smoothie, får be mamma och pappa köpa det.
Har äntligen lärt mig massa grejer man kan göra för att få så snygga shorts som möjligt, har lärt mig att färga dom i olika färger och nita dom på massa snygga sätt!
Iiih vill bara ta ett par shorts och sätta igång direkt, ska köpa färg och sånt i helgen och beställa nitar så jag kan börja!
Och juste ett tips till alla er, köp era nitar på ebay istället för på shock eller nåt liknande för man kan få typ 50 nitar för 12kr och då kan man ju köpa flera 50paket om man vill de!
Istället för att lägga 100-200 kr på ett 100pack nit så betalar man lixom typ 25 kr för ett 100pack, jag ska iallafall beställa därifrån istället!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du länka en länk med nitar på ebay? ;)

2012-03-21 @ 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0