Chillar och dillar hos Clara

Är hemma hos Clara nu, vi fick som tur va skjuts hem av mamma för jag orkade inte ta buss och skit hem.
Vi skulle egentligen gå till pizzerian förut istället för till bowlingen men jag såg att det var en del personer där som jag inte orkar träffa så vi stack till bowlingen istället.
Efter en liten stund när vi är där så kommer en del personer som jag känner så vi satt och snackade med dom lite, men sen kommer ju såklart dom andra från pizzerian och sätter sig i närheten av oss haha!
Men ah det va lite pinsamt men vi låtsades inte om dom!
Skit samma, nu ska vi sätta på en film tror jag för vi orkar inte bloggjobba mer.
Såg förut att vi hade 200 unika läsare, wheey skit bra för andra dan!
Vi kommer verkligen satsa på den här bloggen nu, nu fan ska vi bli stora!
Ni får ha en bra lördags kväll så uppdaterar vi senare!
//Alle

Kommentarer
Postat av: Hanna Andersson

SV; åh tack så mycket!

Javisst ska jag vara med i tävlingen! Lycka till med bloggen!

Kram

2012-02-25 @ 22:22:43
URL: http://hhannoo.blogg.se/
Postat av: Viktorebba

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2012-06-25 @ 10:14:24
URL: http://viktorebba.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0