Godmorgon!

God morgon på er, har ni sovit gott?
Det har iallafall inte jag haha, råkade somna på en jätte hög kudde så nu har jag rätt så ont i nacken och ryggen!
Nu ska jag upp och äta frukost sen ska jag duscha och göra mig iordning, efter det drar jag till Clara!
Vi ska in till stan idag för jag behöver köpa ett örhänge på Fiorucci och så måste vi checka in Starbucks som öppnade för nån vecka sen vid centralen!
Har inte hunnit åka dit än så det gör vi idag, sen vid klockan 5 drar vi till donsö för där har jag fotbollsträning idag och sen efter det vet jag inte vad vi gör!
Vi kanske stannar där ikväll och är ute eller så sticker vi hem och chillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0