Tisdag

Nu kommer den jobbigaste dagen på hela veckan, tisdag.
Idag slutar jag halv 4, har en del sega lektioner, vi äter jätte sent, har en del läxor och jag ska hinna träna!
Men det är typ bara dom 2-3 första lektionerna som är jobbiga, resten är inte så farliga.
Jag vet inte riktigt vad som händer efter skolan, tror inte jag pallar vara med nån idag för jag är så sjukt trött!
Sen måste jag ha i bleknings skenan i 3 timmar innan jag sticker till gymmet.
Iallafall nu drar jag till skolan, ska cykla för första gången detta året med lillasystern!
Får se hur det går haha, hoppas jag inte ramlar eller nåt!

(Kan fortfarande inte ladda upp nån bild från mobilen just so you know)


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en härlig dag!

2012-02-28 @ 08:22:05
URL: http://fridachristinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0