Uppsvullen

Är så jävla uppsvullen nu, åt pannbiffar och pasta till middag nu men så kände jag inte förrän efter att jag inte skulle ätit så mycket..
Så nu mår jag typ illa och känns jätte uppsvullen.
Jag orkar faktiskt inte åka och träna idag, åker kanske om mamma har lust att åka dit.
Men annars bangar jag det idag, får träna imon, på torsdag och söndag så det blir 4 träningspass!
Sen tränar jag ju fotboll på lördag också så då blir det 5 gånger som jag har tränat den här veckan.
Nu måste jag plugga spanska för jag kom på att jag har glosor till på torsdag!
Resten av läxorna gör jag imon när jag och Lovisa har vår 'pluggdag'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0