Homiie

Kom precis hem nu, har haft en rätt skön kväll!
Skulle egentligen på fest inne i stan och innan skulle jag och Filippa ner och äta på pizzerian så då ringde vi Ario och frågade om han ville hänga med och de ville han.
Så vi stack hem till han och väntade på att Andreas skulle komma, sen satt vi och snacka lite länge tills jag drog ut alla typ.
Vi stack och köpte pizza och lite popcorn som vi skulle äta hemma hos Ario, sen märkte vi att klockan va typ 8 så vi orkade inte åka in till stan utan vi bestämde oss för att vara med killarna.
Ja så vi satt där och snackade hela kvällen och typ drev med massa utlänningar på chatroulett haha!
Men Filippa skulle upp tidigt imon så vi gick hem vid halv 11, mötte en kille som heter Joakim som hängde på och följde Filippa genom skogen.
Sen gick vi tillbaka så släppte dom av mig och sen tror jag att dom stack hem för dom bangade typ att åka till kullsvik!
Har haft en väldigt skön kväll, de va längesen jag va med killarna här i kullavik på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

härliga bilder :D

kramis♥

2012-03-24 @ 00:34:41
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0