Last saturday night

Kan berätta lite om vad jag gjorde igår, eftersom det va så längesen jag bloggade!
Först på morgonen hade jag satt klockan på 8 för jag skulle spela match vid 10 typ på påvelund.
Det gick skit bra och jag kände verkligen att jag har blivit bättre, vi vann med 3-2 iallafall men det va en träningsmatch vilket va lite dåligt men aja nu har vi bevisat att vi är bättre än älvsborg som vi mötte!
Sen stack jag hem och sov i typ 3 timmar för jag va så jävla trött och hade piss ont i huvudet och sen stack jag till Lovisa vid 6 på tjejmiddag!
Vi hade super kul fast sen mot kvällen spårade det lite men vi fixade det.
Hann faktiskt att se Ulriks framträdande och Loreens, tycker att nån av dom skulle vinna och Loreen va verkligen jätte duktig och är en värdig vinnare!
Fast de hade ju vart lite kul om Ulrik hade vunnit stora melodifestivalen också!
Sen vid halv 1 stack jag hem för jag va så trött och gick och la mig kort efter det.

De senaste veckorna har jag väl inte gjort super mycket utan mest tränat, pluggat och vart med kompisar.
Hade sjukt kul förra helgen också när jag var på donsö med Clara!
Typ roligaste på länge, fast att åka moppe gjorde verkligen hela helgen!
Är så jävla taggad inför när jag ska få moppe, shit va jag kommer åka då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0