Min favvo mat, fast nä..

Har slappat ett tag nu, jätte skönt verkligen!
Om typ en halvtimma ska jag och jonis beställa pizza, min moster och hennes man ska till kompisar ikväll så det blir pizza för oss 2!
Vincent ska nog också äta pizza fast han äter med sina kompisar.
Haha åt ju pizza igår med Clara så jag är inte jätte sugen på pizza plus att jag håller ju på och försöker vara så nyttig som möjligt med maten, men aja tränar bort den imon!
Så vi sticker ner vid tjugo i 7 typ och sen tillbaka hit och äter, mysigt mysigt haha!
Sen ska jonis till fiskbäck på ungdoms gudstjänst, skulle egentligen också med men alla åker i Hugos båt och jag fick inte plats så jag skiter i det.
Plus att Lisa är typ den enda tjejen kvar här så jag är med henne ikväll, vi ska nog sticka ut och vara med killarna som är kvar på donsö!
Sopp, nu vet ni hur min kväll ser ut.
Hoppas ni får en super lördags kväll, ska försöka blogga men jag är inte helt säker på att jag klarar blogga när jag åker moppe hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0