Skööööönt!

Åååh fick precis reda på att min grupp får sovmorgon imon till 10, hääärligt!!
Sen slutar vi halv 1 så jag går bara 2,5 timma i skolan, LOVE MY LIFE!
Bara gå 2 lektioner, de är livet..
Plus att det är pannkakor imon, typ bästa skoldagen på länge!
Har elevtid nu och typ sitter och kollar på kläder för jag orkar inte jobba hehe.
Sen har jag slöjd och efter det ska jag hem och vara med Clara, hon åker till Kina nästa vecka så jag mååste få träffa henne!
Ska 'beställa' lite grejer jag vill att hon ska köpa till mig hehe, funderar på typ ett par ray ban, en Louis vuitton plånbok och kanske något mer?
Det finns ju massa ställen där dom säljer äkta grejer, det är bara på marknader det är oäkta men i affärer är det äkta!
Pappa sa att jag skulle få ett par Ray ban som han tyckte inte passade honom för han hade för stort huvud, så jag kanske inte vill ha ett par ray ban av Clara..
Aja får tänka på det under dan haha, inte direkt jordens undergång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0