Städ, plugg, gym

Sådär ser min dag ut, ska först städa hela mitt rum för ser ut som ett bombnedslag(städade typ i helgen så jag fattar inte hur det blev så så jävla snabbt?), sen ska jag plugga för jag har no prov och matte prov imon och på fredag och sen sticker jag till gymmet med Clara.
Pallade inte gå till gymmet igår, men jag kan bara köra styrka nu den senaste veckan för jag känner mig inte helt 100 i vänstra knät och därför måste jag vila tills på lördag när vi har vår första riktiga match för säsongen!
Vi ska samlas redan vid 11 så jag får iallafall lite sovmorgon där här gången, oftast så samlas vi vid 9-10 och det är alldeles för tidigt enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0