Staden dom kallar Göteborg

Är inne i stan nu med Karin, shit va längesen de va jag träffade min lilla Karin!
Nu håller hon på och provar ett par shorts, själv köpte jag ett par orange byxor inne på Zara förut!
Skulle egentligen köpt ljus blåa men när jag precis bestämt mig för dom så hittade jag dom orange byxorna sågat köpte dom istället!
Äälskar verkligen färgen på dom, kommer använda dom mycket den hör våren.
Om en timme typ ska vi vara på bergakungen och hämta ut våra biljetter, så vi går nog runt lite till.
Efter det ska vi nog fika lite innan vi åker hem till Karin för att göra oss iordning för sen ska vi till fiskbäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0