Tisdag

Haha asså shit idag på matten så hade Joel lagt en kille i 8b's dator i ett skåp bakom mig i klassrummet för han killen hade typ laddat ner nån app som gjorde så att han kan sätta på och stänga av musik på sin dator via hans iPhone!
Så mitt under lektionen så satte han på nån cover av JBs låt baby och han sjöng jätte mörkt och dåligt haha!
Och eftersom jag satt framför skåpet så sa alla att det va jag fastän dom visste att datan låg i skåpet, fast till slut så hittade läraren datorn hehe.
Men det va i vilket fall skit kul, alla satt och skrattade hela tiden!
Har precis kommit hem från Lovisa nu, ska kanske sätta mig och plugga fast jag orkar inte det just nu.
Fysik provet idag gick toppen, får bara hoppas att resultatet också blir bra..


Kommentarer
Postat av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

Hej hej!



Vill bara meddela att jag har en hel del roliga tävlingar på bloggen :). Presentkort på smycken, presentkort på leksaker, m.m. Inom kort kommer även tävlingar upp som har många vinnare!



Så kika in idag och var med, tävlingarna hittar du här: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html



Ha det gott!



Kram Nathalié

2012-03-27 @ 19:00:39
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka är dina bästa kompisar?? Bilder på dom

2012-03-27 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0