Wooho!

Shit asså vilken kväll de va igår, åkte moppe bokstavligt talat nästan hela kvällen!
Gick bara in till Matilda typ en halvtimma för att värma upp oss och sen stack vi ut igen!
Sov hos Mathilda inatt istället för hos kusinerna, var lika bra det för annars skulle jag behövt va hemma halv 1 och det ville jag inte hehe.
Och juste jag åkte flakmoppe för typ första gången igår!
Har ju åkt och så innan fast inte så långt då.
Först åkte jag från Mathilda till mina kusiner för vi skulle lämna en sak, sen från hamna till styrsö och när vi va på styrsö så mötte vi dom äldre och var nära på att krocka med dom hehe blev typ livrädd för dom kom i full fart i en nerförs backe!
Men det gick ju bra ändå, sen körde jag tillbaka till donsö också.
Hjälp va kul de va att köra, ska typ köpa en och köra runt på haha!
Okej nä då kör jag nog hellre vanlig moppe för flakmoppe är inte lika stabilt och när man kommer upp i hög fart så vibrerar den typ jätte mycket så det blir lite svårt att styra den.
Fast jag va nära på att köra ner i ett djupt dike första gången när jag körde mot styrsö, men vi klarade oss hehe!
Sitter iallafall på båten hem nu, måste ta bussen hem och så för ingen kunde hämta mig och jag måste vara hemma innan halv 3 för då ska vi till farmor och fira henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn häär:
Kul att du kommer tillbaka!

E-postadress(vår lilla hemlis): (publiceras ej)

Vill gäärna veta din blogg adress :):

Skriv nåt gulligt!:

Trackback
RSS 2.0